Pazar

UYKU ÇİÇEĞİ

KİRPİ EDEBIYAT 39. SAYI 

Sevim Demiröz




1 yorum:

  1. Elde etmek zamanı ve kaybetmek zamanı; saklamak zamanı ve atmak zamanı; sevmek zamanı ve nefret etmek zamanı; savaş zamanı ve barış zamanı...sanki içimde kurulmuş bir saatli bomba düzeneği vardı, bir şeylerin paramparça olması gerektiğini hatırlatan bir mekanizma...karşılaşacağım şeylerin değerini bilmeye hazırlıklı olmam gerektiğini düşündüm bir kez daha hikayenizi okurken..çiçeksizlikten deliriyordum hikaye boyunca hissettiğim, en derin biçimde duyumsamaya çalıştığım şeyin o şeyin acısını çekmekle mümkün olabileceğini hatırladım..dağın tepesinden dağı göremeyeceğimi hatırladım..tam olarak sonuna kadar gittiğim yolların beni kesinlikle bir yere ulaştırmadığını gördüm dağın eteklerinde...'Uyku Çiçeği'niz beni uykudan uyandırdı yeni yılın ilık gününde. Teşekkür ederim, bütün bu geri bildirim mekaniızmalarımı harekete geçirdiğiniz için sayın Sevim Demiröz... (a.e.mısırlı)

    YanıtlaSil